piątek, grudnia 29, 2017

Świątecznie


Święta , święta i po świętach .. Jak to zwykle często się mawia .. U mnie w tym roku raczej spokojnie , choć apetyt mi dopisuje nadal co mnie bardzo przeraża ... W zasadzie już się cieszę na myśl nowego roku , ponieważ mam postanowienie nie jeść mięsa ... Mięsa jako mięsa ha ha , ryby , owoce morza nadal zostawiam w moim jadłospisie .. Jest to dla mnie duże wyzwanie , gdyż jestem 100% mięso żercą ...Hmm mam nadzieję że  mi się uda wytrwać dłużej niż jeden miesiąc ... Ostatnim razem wytrzymałam niecały  , do momentu kiedy odwiedziła mnie moja siostra z córeczką Zosią , która to pomachała mi przed nosem parówką ... Wtedy nie wytrzymałam i pożarłam wszystkie kiełbaski .. Tak to już ze mną jest , jestem typową ,, kiełbasiarą,, .. Uwielbiam aromatyczne , podsuszone kiełbasy , działają na mnie jak narkotyk .. Więc trzymajcie za mnie kciuki , może się uda .. Ok teraz z innej beczki , na święta jak to za zwyczaj , było pieczenie , gotowanie ,ogólnie nastrojowo bożonarodzeniowo ..Ja jak co roku napiekłam ciasteczek wszelakich i ciast słodkich ..Podam Wam dzisiaj przepis na moje sprawdzone typowe pierniczki , do jedzenia i do powieszenia na choineczce .. Zapraszam do pracy .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdą opinię i odwiedzenie mojej strony Beata .

Sernik jak nie sernik