środa, grudnia 27, 2017

Jak zacząć żeby nie było nudno , zawsze mam z tym problem .
Może tym razem blog który poprowadzę nie zginie gdzieś po drodze jak dwa poprzednie ...Tak , tak kochani , taka gapcia ze mnie niestety .. Ale nie będę pisała o czymś czego już nie widać ... Więc jeszcze raz , znaczy trzeci zaczynam od początku . Tym razem blog poprowadzę jak życie nasze codzienne , troszkę o moich pasjach , o tym co lubię troszeczkę o sporcie i moich spostrzeżeniach o dietach , o babskich sprawach i męskich i oczywiście gotowaniu które bardzo lubię.. Proszę Was wszystkich o wyrozumiałość i przymrużenie oka na moja niedoskonałość pisowni .Mam nadzieję że zainteresuje Was to co mam do przekazania ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdą opinię i odwiedzenie mojej strony Beata .

Sernik jak nie sernik